2010年8月26日木曜日

Hello from England


( at the farm)
Hello everyone.

We have been enjoying ourselves here in England,

but it is much cooler than we expected (15-20 C).

I will write again soon.

Take care

Naoko


(in the garden)

3 件のコメント:

プルムドワ さんのコメント...

こんにちは~!
イギリスは涼しいんですね!
羨ましい限りです。
Rくん、イングリッシュガーデンに
ぴったりマッチしていますね。流石。
またUPしてくださいね。
楽しみにしています。

匿名 さんのコメント...

キレイな所ですねぇ~
Rくん可愛い!!
Rくんに会えなくて、うちの怪獣2匹は、ストレス溜まってます(ToT)

怪獣の兄の方は、どうにかスピーチクリアーしました。先生のおかげです!!J先生からの電話もとっても有難く、本人の自信になりました。いい思い出になりました。ありがとうございましたm(__)m
夏休みの宿題で、イギリスを選んで調べて、まとめてました。お帰りになりましたら、是非いろいろ聞かせてやってください!!

        2匹の怪獣のママより

Naokoせんせ さんのコメント...

To プルムドワ san

Thank you for the comment.
Jack's parents keep the garden very well.
Is it still boiling hot in Japan? I hate Japanese summer...


To 2匹の怪獣のママ san

Thank you for the comment.
I am sooooooooooo happy to hear that K kun's speach went well.
Good job!
Please say hello to your 2 monsters from me and my little monster R.